Udah lama ngga posting yg nantinya masuk kategori personal, udah 1 taun ini ngga bosen dengerin lagunya Lasse lindh terutama sebelum tidur atau lagi ngerjain proyek gambar promosi buat bulan depan,lagu satu ini selalu menemani, walaupun lagunya selooow tapi ngga bikin ngantuk justru bikin pikiran adem dan lebih fokus.

Karena buat aku liriknya dalem dan walaupun ini salah satu sountrack drama korea yang sukses bikin aku nangis terharu biru tapi semua liriknya pake bahasa inggris dan ini jauh dari K-pop girlband ataupun boyband y beda deh jadi buat yang belum pernah denger atau mungkin ngga begitu suka sama yg berbau lagu2 korea tapi suka sama lagu selow dengan istrumen gitar dan lirik yang daleeem banget lagu ini boleh buat dimasukan dalam list daftar putar lagu di hp kamu.

Run To You – Lasse Lindh

With you… Everything seems so easy
With you… My heartbeat has found its rhythm
With you… I’m so close to finding my home

With you… I dont care if I´m a little bit crazy
Cause with you nothing’s wrong

I was broken, I was wasted
Then you came like an angel in the rain
Love used to slip trough me like waters slips trough hands
But with you it changed I know, I feel I’m closer to your heart.

I am run-run-running to you
And I’ll keep you safe forever
Through the tears, trough the love and all the nights we share
I am run-run-running to you
And I’ll keep you safe forever
Don’t you know my love, don’t you know two hearts can beat as one?

Love used to slip trough me like water slips trough hands but no more
No more lonely nights, no more, no more
So c’mon, c’mon, hold on, hold on, hold on

I am run-run-running to you
And I’ll keep you safe forever
Through the tears, trough the love and all the nights we share
I am run-run-running to you
And I’ll keep you safe forever
Don’t you know my love, don’t you know two hearts can…
I am run-run-running to you
And I’ll keep you safe forever
Through the tears, trough the love and all the nights we share
I am run-run-running to you
And I’ll keep you safe forever
Don’t you know two hearts can beat as one?

aku share lirik dulu y 🙂

Iklan